Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
15-04-12, 09:16 #2
Sv: Hypotyreose, D-vit.mangel og blåflekker?
Hei, jeg kan ikke svare på det med blåmerkene, men jeg har også hatt noen blåmerker jeg ikke har forstått noe av, men det er en stund siden nå. Det jeg tenker på er at når du nå har høy anti TPO og symptomer på lavt stoffskifte, så bør du trolig tenke på behandling mot lavt stoffskifte, selv om de øvrige verdiene er innenfor referanseområdene. Jeg har også høy anti TPO og mine øvrige stoffskifteverdier (TSH, Fritt T4 og fritt T3 var innenfor referanseområdene, men i ytterkanten.) Jeg har begynt med naturlig thyroxin, dvs Erfa Thyroid. Helsa mi har nok ikke blitt optimal ennå, men jeg har stoppet den negative utviklingen. Det er vel i grunn seigpining, hvis man skal lide helt til stoffskifteprøvene er utenfor referanseområdet. Det kan jo ta litt tid. Be alltid om utskrift av blodprøver slik at du kan følge med selv. Det som er viktig er å finne de verdiene som er optimale for deg. Lykke til
Lignende tråder
-
Magnesium / B-6 mangel
Av Anisa i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 15Siste melding: 03-05-11, 21:35 -
Har jeg jern og B12 mangel?
Av Tornerose i forumet Lavt stoffskifte av jern(mangel)Svar: 15Siste melding: 26-08-10, 10:51 -
Vit B12 mangel, men ikke mangel på Instrict Factor?
Av sivcath i forumet B-vitaminerSvar: 4Siste melding: 27-05-05, 19:27

Svar med sitat

Bokmerker