Kjære Anisa
Dette er jo helt fantastisk!
Jeg skal helt klart forsøke denne kuren mot gallestein og kjøpe inn god olivenolje og mange sitroner.

Jeg har ikke fått lese lenkene om lever"midisinene", men det skal jeg i løpet av dagen. Jeg er så takknemmelig for at du kommer med disse rådene! Tenk at legen bare kan si at vi lar det hele bero når jeg er såpass dårlig. Altså, jeg er ikke så syk som mange her inne, jeg jobber 50% og har blitt mye bedre siden i høst. Men når legen vet at jeg har for høye leververdier, hvorfor kan han ikke da informere meg om dette og hjelpe meg?

Jeg var forøvrig hos en naturmedisiner og akupunktør som diagnsotiserte meg. han sa også at gallen er mitt problem, og jeg startet en behandling hos han. Han mener han kan få meg frisk igjen. Så det er nå mye som taler for at jeg kan bli frisk uten denne operasjonen! Min første tanke var jo: endelig et funn - så nå tar vi en operasjon og ferdig med alle problemene! Men det er jo ikke så enkelt, og da er det bare helt fantastisk å kunne søke råd her inne og få disse rådene

Skal ringe legekontoret nå etterpå og få greie på leververdiene, men jeg er ganske så sikker på at det er dette som gjør min helse så skral. Av en eller annan grunn er mitt FT4 forhøyet (27), og av en eller annen grunn hadde jeg struma i høst. Men det var da, det er ikke dette som er årsaken til at jeg ikke blir bra nå.

Deilig å kjenne optimismen flyte gjennom kroppen min igjen