Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
05-06-10, 12:30 #3
Sv: Cortef og DEHA fra i dag....
Hei Berit1974
JA! Jeg kan anbefale både hydrokortison og DHEA dersom du trenger det. Og det høres det jo ut til at du gjør? Det er alltid skummelt med noe nytt. Men det kan være enda skumlere å bare bli sykere og sykere. Da tar det sannsynligvis lengre tid å bli frisk.
Husk å øke Hctablettene gradvis, du har sikkert fått info av legen. Og om du klarer deg med 20-25 mg som er fysiologisk dose, tror jeg ikke du kommer til å legge på deg. Har du lave kortisoltall, ville jeg ikke nølt med å begynt på HC! Kroppen din trenger det. Husk at Cortef er dyrt, og at Hydrocortsone Roussell er under halv pris av Cortef og virker like bra. Det finnes også Hydrocortison 20 mg, begge disse skal være mulig å få på blå resept (ikke Cortef). Jeg skal forsøke å få blå resept, om det er mulig. Det er dyrt å ikke være helt frisk!
Jeg reagerte veldig på DHEA og måtte gå på mye lavere dose en stund enn legen doserte. Jeg ble hyper, og så da at jeg lå for høyt på Thyroid. Men da jeg begynte på DHEA hadde jeg gått på HC en stund, så historiene våre er ikke helt like.
Lykke til!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
DHEA
Av ella i forumet DHEASvar: 70Siste melding: 17-02-12, 07:05 -
Cortef og DHEA fra i dag....
Av BeritM i forumet HydrocortisonSvar: 16Siste melding: 05-08-10, 10:46 -
Min erfaring med Binyremedisin- Cortef
Av Flower i forumet HydrocortisonSvar: 35Siste melding: 19-07-10, 13:24

Svar med sitat