Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
01-05-11, 22:25 #1
Sv: Hashimoto's og "progesteron-graviditet"
Det er veldig interessant dette. Jeg fikk lavt stoffskifte flere år før jeg ble gravid for første gang. Jeg ble betydelig dårligere under begge svangerskap og i lang tid etter. Har etter å ha lært mer tenkt at det var manglende doseøkning på stoffskiftemedisin som gjorde meg syk under svangerskapene. Men skjønner ikke helt hvorfor ikke alle får denne progesteron effekten. Kan du forklare det, Anisa?
-
01-05-11, 22:50 #2
Sv: Hashimoto's og "progesteron-graviditet"
Nej. Det kan jeg ikke, Blondie.
Men jeg går ud fra, at det er svært individuelt og afhængigt af det øjeblikkelige hormonstatus hos både den vordende mor og fosteret, der bidrager stort til den "hormon-cocktail" de begge har brug for. Det sidste link i første indlæg er en skattekiste af pålidelige oplysninger om netop progesteron i graviditeten, om progesteron-støttebehandling i graviditeten og om hvorfor det kan være nødvendigt (hvorfor ikke alle gravide danner nok af progesteron): Progesterone Support in Pregnancy
Jeg har planer om at poste en ny tråd om "progesteron-graviditet" snarest.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hashimoto's og "progesteron-graviditet"
Av Anisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 03-05-11, 14:27 -
Hashimoto's og "progesteron-graviditet"
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 4Siste melding: 03-05-11, 14:27 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat

Bokmerker