Hei
Jeg har i dag snakket med Dr Rolf Lundeng.
Siden jeg har vært der og jeg kunne være trygg på at akkurat da var mine minneraler og vitaminer i balanse, så har jeg også gitt intrykk av det på dette forumet. En kort prat med han skal jeg gjenngi så godt jeg kan her.
Han er forøvrig allmenlege i bunn, (og du kan/kunne kjøpe ukebladet Allers, da så du blide av han, som Allers lege.)
Han har 2 mnd ventetid.
Han tar hårprøver og en god samtale. Så kan han meget godt skille ihht prøvesvarene om problemene dine ligger i stoffskiftet eller i bi nyrene.Eller andre ting for den del. Hvordan det er med calium og din efekt av f.eks levaxin. Han er ikke opptatt av å bytte medsin. Men hvis mulig å redusere medisinbruken/reparere stoffskiftet.Da med mineraler/vitaminer. Dette er hans tilnærming til vårt felles problem. Han behandler deg så lenge det er hensiktsmessig. Noen 6 mnd andre i to år.
Lykke til til dere som trenger og ønsker å prøve. Dere får god behandling. Jeg følte meg ivaretatt, og i dag kunne han spøke med at det skal lite til for at vi blir bedre på stoffskifte problemer/løsninger enn en lege. Det skal ikke mye til var hans kommentar.