hei igjen.
tusen takk for svar
ja søvnen er så som så,ligger våken til langt på natt og er veldig trett på dagen innimellom,men får ikke helt roet meg da heller.så søvnen er litt mangel vare for tiden.

jeg begynte med 100 mg pr dag på selo-zok,men er nå på 25-50 mg pr dag,gikk igjenom alle blodprøvene mine med legen på fredag (som var før jeg tok nye),alle er kjempe fine utenom t4 og tras? jeg var innenfor "normalen",men det hadde økt i veldig raskt tempo,derfor tok jeg da også kotroll prøver på alle sammen som jeg da som nevnt får svar på på torsdag. så jeg må prøve å smøre meg med tålmodighet til de resultatene er på plass.
men symptomene er tydelig til stede,med rask puls,økt svette(fordi om jeg fryser) svimmelhet,rastløshet,kribling i bringa osv.blir fort irritert også.
vil tro dette er litt plagsomt for mann og barn,er sykmeldt også.så frustrasjonen er på topp ja.

tenkte jeg kunne bare høre litt igjen,i dag.
i dag har jeg en elendig dag,er fryktelig svimmel og føler meg litt tett/sliten i bringa.dette er vel noe som hører med til høyt stoffskifte?er veldig trett,samtidig som jeg ikke klarer å slappe av.
dere syns sikkert jeg er litt pinglete og har mye teite spørsmål.men utrolig å elendig man kan føle seg slik som jeg gjør i dag,og i går var det rimelig greit.føles nesten som at man ikke takler dette innimellom også.slik er dagen i dag.
tusen takk for at du er så flink inne her

jeg fikk prøve svar i dag,t4 har nå gått ned til 19 som er normalt,tsh var veldig bra
men da lurer jeg på en ting,hvorfor har jeg en så utrolig elendig dag i dag da?
er det normalt å være i dårlig form hvis den brenner ut også?
kan jo se ut som det driver å roer seg så lenge prøvene er så fine?
ble om mulig eda mer forvirret jeg nå.
hadde jeg sluppet unna å være så utrolig svimmel og fæl så hadde ting vært litt bedre men....