Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
07-02-09, 14:11 #8
Sv: Knute Struma & Lavt Stoffskifte
Tusen takk for hjelpen, har lest gjennom mange innlegg nå, men det tar vel sikkert litt tid likevel før en forstår seg på alle disse betegnelsene og hva prøver betyr.
Idag føler eg meg hoven innover......litt problem med svelget og vridning av hodet mot høyre....liker det ikkje...
Merker eg har en del av symtomene, men ikkje like mye hver dag.
Nå går eg på en del smertestillende av andre årsaker og dette er nok kanskje med på å dempe det litt og?
Har en del skader/problem i området lever/tarmer/buk kan dette være en årsak til stoffskifte/struma problem??
Kroppen min har problem med å ta opp bla fett i maten, spiser eg mat med fett går det rett igjennom eller kommer i retur
For et par år siden hadde eg et hormonproblem,hadde mensen annen hver mnd, da var det noe med blodsukker og hormoner,fikk noe medisin, mener den heter Metformin?? Den tålte eg ikkje og fikk beskjed om å kutte ut,og at det ikkje gjorde noe om eg ikkje tok den, er dette noe i samme gate eller??
Kjenner det dukker og mer og mer spørsmål,må skrive liste/lapp til eg skal til legen på tirsdag hehe
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Min trenings-motivasjon da jeg fikk diagnosen i 1997
Av Thomas W H i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 16-08-09, 12:02 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker