Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
05-04-12, 11:41 #28
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet (1)
Hei Fruemå

Jeg har jo også valgt veien med hydrokortison, DHEA, testosteron og enda flere hormoner, samt thyroid. Men min bekymring kom da jeg så at dette ikke brakte meg videreetter lengre tids behandling. Vi bør forvente at behandlingen gir effekt. Gjør den ikke det, bør vi videre og forsøke andre løsninger. Der befinner jeg meg nå.
Så vil jeg legge til at dette er ikke bare en dans på roser. Det er tøft å legge om, dra ned på stoffskiftehormondoser. I dag kjenner jeg på mer utmattelse i kroppen enn for et par dager siden. Kroppen skal vende seg til endringene, endringene bør ikke gå for fort. Og det er ikke så lett å gå sakte for en med en så utålmodig natur som meg.
Det som er problemet med den behandlingen vi tilbys idag, er at det er lett å tenke at vi aldri kommer tilbake til der vi en gang var. Det er feil etter min mening. For svært mange mener jeg det er mulig. Men da er vi nok nødt til å søke kunnskap selv. Og ikke sette oss ned på rompa og være offer for den helsepolitikken som føres.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker