Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
04-04-12, 12:10 #5
Sv: hypofyseinsufficiens og andet
hej admin
ja det føltes desværre også sådan - desværre spild af tid
ih bliver ved med at finde fejl infantil asperger og autist - øh ja han har søremig studeret det nøje
det hedder infantil autist og asperger - delvis på institution nej min ene søn er på en heldagsskole for autister og hjemme hver aften - den anden går på en helt alm skole .
han siger det er mig der siger drengene har fået det af min sygdom - øh nej Hertoghe sagde det skyldtes min medfødte stofskiftesygdom at det var gået så galt -
det er derfor alt går galt i denne sag fordi der hele tiden skrives forkerte oplysninger
et eller andet sted er jeg bare så træt af de danske læger - faktisk har en lige udtalt at jeg er psykisk syg fordi jeg havde hallucinationer for 4 år siden - til stor skade for mig ( min eksmand forsøger at få mine drenge på grundlag af min sygdom
og hans møj læge støttede ham ) hvor Perrild sagde at det var helt normalt --- sørgeligt vi har så lidt hjælp - forståelse og empati
og nej det hjælper ikke at det eneste de 2 kamphaner er enige om er at jeg ikke må stresses - wow jeg har aldrig et øjeblik hvor jeg kan hele når man skal kæmpe for sine drenge og forsøge at afværge folk tror man er skør .
og så skal i lige høre et kæmpe plus til hertoghe
- vi snakker bare så godt sammen så han kender til min kamp omkring mine børn - han blev så fortørnet over min eks mands læges udtalelse at han skyndte sig at sende en meget officiel erklæring der forklarede at jeg sagtens kunne vare tage mine børn ( for det var han da slet ikke i tvivl om )- tænk lige jeg også skal have den slåskamp - det her stopper vist aldrig - men det må da siges at være en fantastisk læge
Lignende tråder
-
Hypofyseinsufficiens
Av Anisa i forumet Andre hormonerSvar: 2Siste melding: 27-02-13, 09:46 -
Jeg har idag svær hypofyseinsufficiens. Hjælp mig!!!
Av Tullepigen90 i forumet Andre hormonerSvar: 10Siste melding: 26-09-11, 21:20 -
Andet symptom: lårmuskel.
Av AneMarie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-04-11, 11:37 -
Hypofyseinsufficiens, skjoldbruskkirteln og stofskiftet
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 0Siste melding: 18-12-09, 13:20

Svar med sitat

Bokmerker