Viser søkeresultater 1 til 10 av 13

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Thumbs down Sv: hypofyseinsufficiens og andet

Sitat Opprinnelig skrevet av Simba Vis post
    men Perrild hørte aldrig (efter) hvad jeg sagde - jeg fortalte ham også at jeg havde fået at vide jeg var medfødt stofskiftesyg - det kommenterer han slet ikke . der er rigtig mange ting i denne historie der ikke er helt sand - hvor han har fået ind i hovedet at jeg havde hashimotos efter fødslen ved jeg ikke men måske det er sandt ... men rent gætteri .
    Det lyder ellers mest som om du blot har været til afhøring, mens Perrild har mest talt med sig selv....

To kvinder med struma gik ned ad gaden og fik øje på en fortryllet frø der sagde, "Kys mig, og jeg vil blive forvandlet til en endokrinolog."
    En af kvinderne bøjer sig ned, samler frøen op og putter den i sin taske. Den anden kvinde spørger, "Skal du ikke at kysse den?"
    Veninden svarer: "Fandeme nej. En talende frø vil tale med mig meget mere, end en endokrinolog!"
    (Kilde: US-Google )
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Danmark, Vestegnen
    Alder
    56
    Meldinger
    222

Cool Sv: hypofyseinsufficiens og andet

hej admin
    ja det føltes desværre også sådan - desværre spild af tid

Sitat Opprinnelig skrevet av Simba Vis post
    jeg har taget i mod en second oppinion fra min sundhedsforsikring - bare for at høre det hele på dansk - wow tror ikke man kan finde en mand der hader Hertoghe mere end han - han lagde ud med "jeg taber altid kampen til hertoghe", "du bliver taget i røven" og "hvorfor sørger han ikke for du kører rundt med et rødt kort når du får prednisolon" .... wow det var spild af tid - men i går ringede min sundhedsforsikring så for at afslutte mig - så de ville sende en rapport fra Hans Perrild. Jeg vil rigtig gerne udbede mig bemærkninger til denne hvis der er mulighed for det
    ih bliver ved med at finde fejl infantil asperger og autist - øh ja han har søremig studeret det nøje det hedder infantil autist og asperger - delvis på institution nej min ene søn er på en heldagsskole for autister og hjemme hver aften - den anden går på en helt alm skole .

han siger det er mig der siger drengene har fået det af min sygdom - øh nej Hertoghe sagde det skyldtes min medfødte stofskiftesygdom at det var gået så galt -

det er derfor alt går galt i denne sag fordi der hele tiden skrives forkerte oplysninger

et eller andet sted er jeg bare så træt af de danske læger - faktisk har en lige udtalt at jeg er psykisk syg fordi jeg havde hallucinationer for 4 år siden - til stor skade for mig ( min eksmand forsøger at få mine drenge på grundlag af min sygdom og hans møj læge støttede ham ) hvor Perrild sagde at det var helt normalt --- sørgeligt vi har så lidt hjælp - forståelse og empati

og nej det hjælper ikke at det eneste de 2 kamphaner er enige om er at jeg ikke må stresses - wow jeg har aldrig et øjeblik hvor jeg kan hele når man skal kæmpe for sine drenge og forsøge at afværge folk tror man er skør .

og så skal i lige høre et kæmpe plus til hertoghe - vi snakker bare så godt sammen så han kender til min kamp omkring mine børn - han blev så fortørnet over min eks mands læges udtalelse at han skyndte sig at sende en meget officiel erklæring der forklarede at jeg sagtens kunne vare tage mine børn ( for det var han da slet ikke i tvivl om )- tænk lige jeg også skal have den slåskamp - det her stopper vist aldrig - men det må da siges at være en fantastisk læge

Lignende tråder

1. Hypofyseinsufficiens
    Av Anisa i forumet Andre hormoner
    Svar: 2
    Siste melding: 27-02-13, 09:46
  2. Jeg har idag svær hypofyseinsufficiens. Hjælp mig!!!
    Av Tullepigen90 i forumet Andre hormoner
    Svar: 10
    Siste melding: 26-09-11, 21:20
  3. Andet symptom: lårmuskel.
    Av AneMarie i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 13-04-11, 11:37
  4. Hypofyseinsufficiens, skjoldbruskkirteln og stofskiftet
    Av Anisa i forumet Alternativ behandling
    Svar: 0
    Siste melding: 18-12-09, 13:20

Søkeord for denne tråden