Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Hybrid View
-
03-04-12, 23:09 #1
Sv: hypofyseinsufficiens og andet
Det lyder ellers mest som om du blot har været til afhøring, mens Perrild har mest talt med sig selv....
To kvinder med struma gik ned ad gaden og fik øje på en fortryllet frø der sagde, "Kys mig, og jeg vil blive forvandlet til en endokrinolog."
En af kvinderne bøjer sig ned, samler frøen op og putter den i sin taske. Den anden kvinde spørger, "Skal du ikke at kysse den?"
Veninden svarer: "Fandeme nej. En talende frø vil tale med mig meget mere, end en endokrinolog!"
(Kilde: US-Google
)Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
-
04-04-12, 12:10 #2
Sv: hypofyseinsufficiens og andet
hej admin
ja det føltes desværre også sådan - desværre spild af tid
ih bliver ved med at finde fejl infantil asperger og autist - øh ja han har søremig studeret det nøje
det hedder infantil autist og asperger - delvis på institution nej min ene søn er på en heldagsskole for autister og hjemme hver aften - den anden går på en helt alm skole .
han siger det er mig der siger drengene har fået det af min sygdom - øh nej Hertoghe sagde det skyldtes min medfødte stofskiftesygdom at det var gået så galt -
det er derfor alt går galt i denne sag fordi der hele tiden skrives forkerte oplysninger
et eller andet sted er jeg bare så træt af de danske læger - faktisk har en lige udtalt at jeg er psykisk syg fordi jeg havde hallucinationer for 4 år siden - til stor skade for mig ( min eksmand forsøger at få mine drenge på grundlag af min sygdom
og hans møj læge støttede ham ) hvor Perrild sagde at det var helt normalt --- sørgeligt vi har så lidt hjælp - forståelse og empati
og nej det hjælper ikke at det eneste de 2 kamphaner er enige om er at jeg ikke må stresses - wow jeg har aldrig et øjeblik hvor jeg kan hele når man skal kæmpe for sine drenge og forsøge at afværge folk tror man er skør .
og så skal i lige høre et kæmpe plus til hertoghe
- vi snakker bare så godt sammen så han kender til min kamp omkring mine børn - han blev så fortørnet over min eks mands læges udtalelse at han skyndte sig at sende en meget officiel erklæring der forklarede at jeg sagtens kunne vare tage mine børn ( for det var han da slet ikke i tvivl om )- tænk lige jeg også skal have den slåskamp - det her stopper vist aldrig - men det må da siges at være en fantastisk læge
Lignende tråder
-
Hypofyseinsufficiens
Av Anisa i forumet Andre hormonerSvar: 2Siste melding: 27-02-13, 09:46 -
Jeg har idag svær hypofyseinsufficiens. Hjælp mig!!!
Av Tullepigen90 i forumet Andre hormonerSvar: 10Siste melding: 26-09-11, 21:20 -
Andet symptom: lårmuskel.
Av AneMarie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-04-11, 11:37 -
Hypofyseinsufficiens, skjoldbruskkirteln og stofskiftet
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 0Siste melding: 18-12-09, 13:20

Svar med sitat

Bokmerker