Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
03-04-12, 22:47 #3
Sv: hypofyseinsufficiens og andet
Hej Anisa

mange tak for dit svar - jeg håbede egentlig ikke hjælp fra perrild men håbede nok lidt at høre det hele på dansk ( håber du forstår hvad jeg mener ) men da jeg læste hans journal måtte jeg ryste på hovedet - kan se han skriver meget pænere om lægen end han udtalte - wow og jo mere jeg gennemgår den jo mere kan jeg se han ikke hørte efter . han var bare optaget af at svine hertoghe til . derfor synes jeg det var oplagt at lægge herinde .
jeg har ikke øget dosen selv på eltroxinen jeg gik op på 100 og derefter sagde endokrinologerne at jeg skulle ned på en tsh på 1 så øg det med 100 - men Perrild hørte aldrig hvad jeg sagde - jeg fortalte ham også at jeg havde fået at vide jeg var medfødt stofskiftesyg - det kommenterer han slet ikke . der er rigtig mange ting i denne historie der ikke er helt sand - hvor han har fået ind i hovedet at jeg havde hashimotos efter fødslen ved jeg ikke men måske det er sandt ... men rent gætteri . min sundhedsforsikring anede ikke andet end at jeg burde stoppe i belgien - og det kommer slet ikke til at ske - men nu ved i hvis i frekventerer Perrild hvad der kan forventes
.
men forstår egentlig ikke helt hvad det er han siger - har jeg hyppofyseinsuffciens eller hvad er vi ude i .
jeg er ked af at sige det men hertoghe nævner intet om denne del og jeg har endnu ikke mange af jeres viden ( håber dog den kommer på sigt )
Anisa Min plan lige nu er bare at blive ved hertoghe - men omvendt kan jeg ikke afskrive det danske sundhedsvæsen så længe jeg ikke ved om cysterne vokser - derfor vil jeg jo gerne tjekkes - mit cea tal der fortæller om tumorer var jo forhøjet dog ikke ret meget - men har ikke opfattet at hertoghe tjekker cyster nemlig og men en historie med min lillesøster der har fået fjernet en stor del af sin skjoldbruskkirtel gør jo at jeg er lidt vågen på det område - jeg har jo stadig synkebesvær af uransagelige årsager .

kærlig hilsen
Simba
Lignende tråder
-
Hypofyseinsufficiens
Av Anisa i forumet Andre hormonerSvar: 2Siste melding: 27-02-13, 09:46 -
Jeg har idag svær hypofyseinsufficiens. Hjælp mig!!!
Av Tullepigen90 i forumet Andre hormonerSvar: 10Siste melding: 26-09-11, 21:20 -
Andet symptom: lårmuskel.
Av AneMarie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-04-11, 11:37 -
Hypofyseinsufficiens, skjoldbruskkirteln og stofskiftet
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 0Siste melding: 18-12-09, 13:20

Svar med sitat

Bokmerker