Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Søvnutredning
Hybrid View
-
03-04-12, 19:56 #1
Sv: Søvnutredning
Jeg har hatt en søvnregistrering, dvs. sovet med utstyr som måler puls og oksygenopptak, pustestopp, osv. Det var vanskelig, ja. Jeg sliter med å få sove, selv om jeg er trøtt, og må som oftest bruke innsovningsmedisin. Alt som er utenom det vanlige og ukomfortabelt gjør selvsagt dette enda verre. Man skulle ikke ta medisin før søvnregistrering, men jeg gav opp til slutt og tok en likevel. Resultatet ble betraktet som normalt. Jeg tror ikke man får vist fram hvordan man egentlig fungerer under spesielle forhold. Da må man i så fall være en person som er upåvirkelig.
Egentlig var ikke denne undersøkelsen nødvendig, men det ble foreslått at jeg skulle utredes for søvn-apné, siden jeg sover dårlig. Noen annen grunn til at jeg er trøtt og sliten kunne ikke endokrinologen på sykehuset tenke seg, siden prøvene er "fine".
-
04-04-12, 08:56 #2
Sv: Søvnutredning
Mitt problem er også at prøvene på stoffskifte er fine (dvs "fine"). Det er målt både med og uten at jeg har tatt stoffskiftemedisiner først.
Jeg er nok ikke upåvirkelig, så jeg tror nok at denne registreringen vil bli noe ukorrekt. Hadde tenkt å be om å få ta dagsøvnen hjemme, men de skal visst filme sammen med registreringen, slik jeg forsto det.

Svar med sitat

Bokmerker