en liten oppdatering siden sist

jeg var hos legen for et par uker siden og legen sa da at det var lurt jeg hadde begynt å ta jern tilskudd og det måtte jeg fortsette med,ellers ville jeg bli blodfattig iløpet av sommeren
ehhh ja jeg vet det sier jeg til han....men hadde du planer om å fortelle med at ferritin verdiene mine begynte å bli lav før jeg falt heeelt i kjelleren,spør jeg han??
da bare fnyser han det bort og sier jeg ikke har anemi enno

han hadde aldri hørt at B-12 verdiene til de med stoffskifte eller at ferritin verdiene burde ligge litt høyere enn lavere....
ellers så var det fremdeles ikke noe peong i å måle anti-tpo fordi hadde en antistoff så hadde en antistoff....og ingen vitaminer eller mineraler kunne forandre på det...(som han hadde hørt om hvertfall)

og T3 ville han ikke måle(og har aldri blitt målt på meg) fordi den hadde INGEN betydning.....

men jeg fikk tatt noen blodprøver på matallergi...
og fikk beskjed på at jeg har hvete,hasselnøtt,pianøtt og egg allergi....jeg har riktignok ikke fått dette på trykk enno og vet ikke hvor mye utslag det var på de prøvene....
fikk også levert inn en døgnurin for måling av kortisol,men har ikke fått noe svar på denne enno...

ellers så sa han at han hadde sett på parpir jurnalen min og funnet noen stoffskifte prøver fra 1999 og da låg TSH på 2.63 og FT4 på 13.
så da sa han at jeg hadde ikke stoffskifte problemer på den tiden og at mitt normale stoffskifte var da optimalt på den tid og at jeg burde ligge meg på de verdiene no også!!!

ehhhhhhhh,herremin hatt....jeg blir så frustert over denne legen sin udugelighet på dette området......
han er strålende flink på utrolig masse..men jeg tror at stoffskifte må han absolutt begynne å lese seg opp på....