Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
29-03-12, 13:03 #1
Legen min sier at par definisjon er jeg ikke syk.
Hei alle sammen.
Jeg har ikke vært i god helse i det siste. På toppen av lav stoffskifte fikk jeg endel andre plager. Dette gjorde at jeg kan ikke lenger arbeide. Jeg diskuterte med min lege om arbeidsavklaring penger. Noe han gikk med og skrev søknaden til nav. I søknaden skrev han videre at jeg lider av smerte i muskel og skjelet forårsaket av mitt Lavstoffskifte.
Men nå etter ca. et år på arbeid avklaring stønad mener min lege at per definisjon er jeg ikke en syk man. Videre han hevder at jeg har nekter anbefalinger fra en endokrinolog spesialist på aker sykehus. Anbefalinger fra spesialisten var at jeg måtte stoppe og bruker Amour, og går tilbake til t4 synthyroid og kanskje sammen med t3.
For og går tilbake til t4 nektet jeg kontant, fordi jeg har brukte den i mer en 10 år uten noe bedring-
Nå er jeg i en situasjon der jeg ikke kan arbeide lenger. Jeg vet jeg har presset meg sjøliv og arbeidet i et tungt og belastende yrke, som Laste bil sjåfør for mange år. Nå har jeg møt vegen og jeg åker ikke mer.
Jeg er ikke flink i den forskjellige rettighetene i min tilfelle. Så er det noe som kan disse greie og som kan gir meg råd?
Lignende tråder
-
Grei T4 sier legen, men lav TSH. Føler meg allikevel sliten!
Av minus i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 05-06-13, 20:19 -
Jeg har "alle" symptomer på lavt stoffskifte, men legen sier prøvene mine er bra.
Av tussemaja i forumet Lavt stoffskifteSvar: 82Siste melding: 11-02-12, 15:08 -
Legen sier jeg er OK
Av kurt i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 33Siste melding: 25-06-11, 07:16 -
Legen sier jeg er frisk, men gir meg likevel Levaxin...
Av Sharah i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 11-06-11, 13:19 -
Legen min sier jeg er overdosert
Av Siven i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 58Siste melding: 17-03-10, 18:09

Svar med sitat
Bokmerker