Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
27-03-12, 09:52 #29
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet (1)
Rufus: 0.5 er lavt på testosteron, mitt har variert fra 1.7 til mindre enn 0.5, som legen mener er for lavt. Så jeg tror nok det ideelle er over 1 ett eller annet sted. Ja, jeg glemte å nevne det med pregnenolone endring. En halv time er mer enn en fastlegetime, men du verden så kjapt den går. Og jeg tror nesten jeg var der i 45 minutter, ikke en halv time...
Kanskje det er en god ide nå som jeg er så lav å øke med pregnenolone opp til 100 mg, kanskje jeg skal lytte til det forslaget
Blondie: takk for svar fra deg også. Føler jeg er omgitt av omsorg fra velmenende mennesker her inne, det føles godt
jeg bruker nå 2.5 grain thyroid. Temperatur varierer mellom 36.26-36.48, så jeg er vel ikke akkurat overdosert. Men nå som jeg virkelig kjenner meg lav, er jeg kokende varm på natta. Bruker østrogengel og utrogest som før, så det burde ikke ha noe med overgangsalder å gjøre. Men denne kokende følelsen på natta gjør at jeg tør ikke øke noe mer foreløpig. Med mindre ett klokt menneske har noe å tilføye?
Foreløpig avventer jeg og ser om jeg trenger mer T3 tilskudd enn det jeg får via thyroid. De få dagene jeg forsøkte, var jeg så hypo at jeg klarte å blande sammen mengder, tok for høy dose for fort, du skal jo trappe langsomt og rolig opp. Jeg skulle tatt 2.5 mcg T3 x 4 og tok i stedet 10 mcg x4, og følte meg skikkelig ubehagelig. Blandet sammen styrkeforholdet på T3-tablettene med kortisontablettene mine som har halve styrken av T3, var skikkelig på bærtur i hodet de dagene...Jeg mistenker som sagt at T3-opptaket har blitt hindret av det synkende kortisolet. Men jeg er ikke god nok på det teoretiske her til å påstå at det er sant.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker