Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
24-03-12, 19:49 #2
Sv: HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Hei

Jeg har også anti-TPO og TRAS.
TRAS ble først oppdaget oktober i fjor ved Aker, og de sa de trodde den var blokkerende og hadde vært til stede hele tiden jeg har vært stoffskiftesyk (tre og et halvt år) og at det er det som har gjort det så vanskelig og regulere både blodprøver og hvordan jeg har det. I desember forandret Aker mening og sa at TRAS likevel er stimulerende.
Jeg sliter med symptomer på både høyt og lavt stoffskifte.
Hvordan viser TRAS at den er både stimulerende og blokkerende? Hvordan ser de siste blodprøvene ut?
Jeg skjønner ikke helt hvordan det virker, hvis stoffskiftet er for høyt, er jo det naturlige og redusere Erfaen? Eventuelt behandle det høye stoffskiftet, slik at det bare blir lavt....
Lignende tråder
-
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Mitt stoffskifte var lavt...og prøvene var 2 år gamle
Av snoopy i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 10-01-08, 12:47 -
Jeg fikk påvist lavt stoffskifte etter at jeg fikk mitt første barn
Av Line i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 38Siste melding: 09-04-07, 22:40

Svar med sitat
Bokmerker