Viser søkeresultater 1 til 10 av 184
Threaded View
-
22-02-12, 13:30 #30
Sv: Lav TSH og FT4..?
Kanskje det ikke finnes privatpraktiserende endokrinologer - men markedet er da i hvertfall i aller høyeste grad om noen ville prøvd seg..!

Takk for råd!
Skal til legen igjen på fredag. Da foreligger forhåpentligvis de siste blodprøveresultatene.. Nå har jeg tatt prøve av snart alt utenom stoffskiftet (kun tatt TSH og FT4 og de er nok en gang "normale", om enn i bunnen av normalområdet..), så kanskje vi nærmer oss en mulighet for at TRAS og hypofysefunksj. blir sjekket ut og.. Men hvis ikke må jeg prøve å få hjelp andre steder. Oftebro, D.S. hos Heggeli Helehetsmedisin og Balders kvinnelige lege er notert..
Den grafiske fremstillingen i innlegget ditt Anisa var gull verdt for forståelsen av hvilken kombinasjon som blir til hva!
Har lyst å ta den med til legen i håp om å slippe mer..
Ørten "normale" blodprøver og sykemeldinger senere er jeg akkurat like langt..
Bortsett fra at jeg nå har blitt henvist til spesialist på sykehuset. Noen som har erfaring med å bli henvist til/utredet av slike..? Jeg er av den oppfatning at visse prøvesvar burde foreligge før man møter der, men det er kanskje ikke vanlig..?
Har tatt blodprøver i hytt og pine av veldig mye rart men fortsatt ikke verken T3 el. kortisol..
Skal hente ut kopi av prøvesvarene i morgen..
Lignende tråder
-
Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 13-12-10, 17:40 -
Symptomer på lavt stoffskifte?
Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 15-06-10, 22:11 -
Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 17-02-10, 10:06 -
Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
Av Imse i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 25-10-08, 10:27

Svar med sitat

Bokmerker