Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
22-03-12, 16:18 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Du bør vel ikke bruke lakriste i for store mengder når du har høyt blodtrykk? Lakris øker jo blodtrykket. Så vidt jeg forstår, så er det mye som ikke står i Wilsons bok, noe vann har rent i havet siden han skrev boken sin. Derfor kan det være lurt å øke innsikten med mer enn hans bok, Fruemå. I tillegg skal vi ikke glemme at Wilson selger forskjellige remedier for å få folk friske av binyretretthet. Så kanskje bør det også tas med i bildet når boken hans leses. Vel, jeg har mine små svin på skogen i følge Wilson jeg også, to kopper kakao hver dag med en teskje honning i, for en fryktelig last... Jeg tror ikke det er kakaoen som har ført meg dit jeg er nå, med elendig form
Men selvfølgelig, om man har et nordnorsk inntak av førti kopper kaffe som en skikkelig fesker (fisker på nordnorsk kjære dansker
) så er jo ikke det helt gunstig.
Det som er interessant, er jo dette som Paul Robinson snakker om, at det er en cirkadisk rytme i kroppen (han er ikke den eneste som snakker om dette, det er mye forskning på området). Ved å tilføre kroppen en stor nok dose T3 på samme tid som kroppen slipper løs kortisolet, to tre timer før du våkner, så kan du kanskje få binyrene til å fungere bra igjen. Det er mange mennesker som driver med dette og lykkes, i Sverige, England, USA osv. Anbefaler deg å lese boken hans.
Kanskje er det mulig for flere å bli friske uten å bruke kortison?
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker