Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
22-03-12, 15:13 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hei Vigdis
Jeg kommer til å følge med å se hvordan det går med din behandling. Jeg blir så frustrert av å lese hele boken om binyretretthet og oppdage at James L Wilson mener at alle blir frisk bare de følger hans opplegg. Da jeg leste boken er det bare min 3 små kopper kaffe og nytt binyretilskudd som ikke er helt etter oppskriften. Kan det få de store utslag,
Vel, jeg prøver nu alt.
Men siden jeg fikk stoffskifteproblemer for snart 12 år siden har binyrene vært et medfølgende problem. Jeg har i flere år nu levet uten stressrelaterte problemer, spist sundt osv osv, enda blir ikke binyrene bra. Skal til legen den 26.3 så da er det bare å fortsette på løpet vi legger opp sammen. Det er mange ting å ta tak i og som du, en må velge, bruke tid og se om det fungerer.
Er så spent på mitt høye blotrykk, jeg skal da etter oppskriften ikke ha binyrerproblemer. Nu koker jeg te av lakrisrot. Syns det hjelper. Får se om blodtrykket syns det er god match.
En hilsen til dere
fra fruemå
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker