Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
22-03-12, 14:43 #14
Sv: Kan for lav dose gjøre meg verre enn ingen dose?
"Redd for overdose" kan hun kun være, hvis dit FT4 og FT3 ligger i forvejen relativt højt indenfor "normalområdet", men i så fald er der jo ingen mening i at behandle... Det lyder som om din læge tror, at TSH er et stofskiftehormon. Det er TSH ikke!
Det er kun de frie værdier af T3 og T4 dvs. FT3 og FT3 man i virkeligheden kan bruge til at overvåge effekten af behandling. Det har aldrig været meningen med TSH-testen, at den skulle bruges til at justere behandlingen efter, men det er en anden historie...
Hvad er dine FT4 og FT3 tal? Tør næsten gætte mig til, at FT3 er ikke taget. Det er det sjældent når lægen er en TSH-rytter.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 3Siste melding: 11-03-12, 09:03 -
(!!) Hvorfor T4 medisiner ikke virker. Å starte opp på små doser kan gjøre alt verre
Av anitab i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 2Siste melding: 18-01-12, 22:11 -
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Tar for høy dose - hva si til legen?
Av benny i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 05-09-07, 16:13

Svar med sitat
Bokmerker