Sitat Opprinnelig skrevet av Gemini Vis post
Jo, det er faktisk mange som anser at alle slags karbohydrater er djevelens påfunn omtrent. ;) Men sunt er det jo selvfölgelig ikke med masse sukker og hvitt mel, det er jeg absolutt enig i. Jeg tror bare at det ikke er så veldig sunt i lengden å bare spise fett heller.
.
De legene som jeg har lest böker og artikler av (om binyrer/hypo) anbefaler vel alle en slags middelhavsdiett, med frukt og grönnsaker, fisk, planteoljer, nötter, magert kjött og grovt bröd. Det tror jeg på. Balanse.

Selv sliter jeg alltid med å få i meg nok protein, det blir alltid en utfordring når man ikke spiser kjött.
Balanse synes jeg var et godt ord og et godt perspektiv ift kosthold.. For det er jo det vi ønsker; jevnt blodsukker og jevn vekt. Ler av det med djevelens påfunn..Det var nok han som gjorde at jeg kjøpte meg cola med sukker i dag.. Skylder på ham jeg, for jeg har jo selvsagt styrke og "moral" nok til å holde meg unna sukkerbombene.

Hmm, ja det med proteiner skjønner jeg blir vanskelig... Du spiser ikke melkeprodukter heller kanskje?