Viser søkeresultater 1 til 7 av 7

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2010
    Meldinger
    38

Standard Sv: Frustrert

Jo, det er faktisk mange som anser at alle slags karbohydrater er djevelens påfunn omtrent. ;) Kanskje ikke akkurat her, men "rundt omkring". Er jo det som er inne nå virker det som, man skal bare spise fett og litt protein. :s

Men sunt er det jo selvfölgelig ikke med masse sukker og hvitt mel, det er jeg absolutt enig i. Jeg tror bare at det ikke er så veldig sunt i lengden å bare spise fett heller.

Som sagt så tror jeg det er viktig å finne det som passer for en selv, om man föler seg bedre av å kutte ut karbohydrater så er det klart man skal gjöre det. Og kjenner man at man vil spy etter et fettmåltid så er ikke det noen sunn og holdbar diett for den personen.

De legene som jeg har lest böker og artikler av (om binyrer/hypo) anbefaler vel alle en slags middelhavsdiett, med frukt og grönnsaker, fisk, planteoljer, nötter, magert kjött og grovt bröd. Det tror jeg på. Balanse.

Selv sliter jeg alltid med å få i meg nok protein, det blir alltid en utfordring når man ikke spiser kjött.

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Oppland
    Meldinger
    841

Wink Sv: Frustrert

Sitat Opprinnelig skrevet av Gemini Vis post
    Jo, det er faktisk mange som anser at alle slags karbohydrater er djevelens påfunn omtrent. ;) Men sunt er det jo selvfölgelig ikke med masse sukker og hvitt mel, det er jeg absolutt enig i. Jeg tror bare at det ikke er så veldig sunt i lengden å bare spise fett heller.
    .
    De legene som jeg har lest böker og artikler av (om binyrer/hypo) anbefaler vel alle en slags middelhavsdiett, med frukt og grönnsaker, fisk, planteoljer, nötter, magert kjött og grovt bröd. Det tror jeg på. Balanse.

Selv sliter jeg alltid med å få i meg nok protein, det blir alltid en utfordring når man ikke spiser kjött.
    Balanse synes jeg var et godt ord og et godt perspektiv ift kosthold.. For det er jo det vi ønsker; jevnt blodsukker og jevn vekt. Ler av det med djevelens påfunn..Det var nok han som gjorde at jeg kjøpte meg cola med sukker i dag.. Skylder på ham jeg, for jeg har jo selvsagt styrke og "moral" nok til å holde meg unna sukkerbombene.

Hmm, ja det med proteiner skjønner jeg blir vanskelig... Du spiser ikke melkeprodukter heller kanskje?
    Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
    "Du skal være tro." Andrè Bjerke.

Lignende tråder

1. God morgen Norge 01.02.11 Blir så innmari provosert av Ingrid Norheim.
    Av Maja i forumet Stoffskifteproblematikken i landsdekkende medier
    Svar: 13
    Siste melding: 28-04-12, 10:29
  2. Nå optimalt behandlet med Levaxin, men blir likevel litt for mye trøtt på dagen
    Av minnie i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 27
    Siste melding: 09-05-08, 08:39
  3. Svar: 7
    Siste melding: 19-12-07, 16:00
  4. Blir litt skremt av dere...
    Av liten i forumet Presentasjoner
    Svar: 7
    Siste melding: 29-09-05, 20:29

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder