Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
21-03-12, 16:05 #9
Sv: Spørgsmål om T3-niveau før og under kombinationsbehandling
Hei Eirin

Jeg er usikker på om min fastlege hadde kunnskap gjennom andre pasienter på kombinasjonsbehandling. Men jeg husker han sa at det ikke virker på alle, og det hadde jeg allerede fått vite av ei dame i vårt lokallag av NTF. Hun hadde prøvd kombibehandling uten å merke forskjellen.
Jeg derimot merket den positive forskjellen fra dag én på kombibehandlingen (75 mcg Levaxin (T4) og 10 mcg Liotyronin (T3)). Jeg fikk mer energi og var ikke så trøtt og utslitt som på kun T4. Etter kort tid økte vi dosen til 20 mcg Liotyronin. Jeg delte dosen i to (med tablettdeler) og tok 10 mcg to gng/dgl. Jeg hadde det ihvertfall mye bedre med T4 + T3 enn alle tidligere år på kun T4.
Nå har jeg Thyroid som naturlig inneholder alle T-ene; T4, T3, T2, T1 og kalsitonin.
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Mine erfaringer med kombinationsbehandling
Av Anne H H i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 74Siste melding: 27-01-17, 08:55 -
Mine erfaringer med kombinationsbehandling
Av paxx i forumet DagbokerSvar: 44Siste melding: 03-10-13, 18:00 -
Flere spørgsmål fra en ny stofskifte patient
Av 78lykke i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 16Siste melding: 17-09-09, 22:24 -
blodprøvesvar og lidt spørgsmål
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 29-05-07, 18:01 -
Fuld af spørgsmål!
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 16-03-07, 21:37

Svar med sitat
Bokmerker