Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
20-03-12, 09:06 #10
Sv: Overdose av Levaxin for å gå ned i vekt
Jeg også har hørt at noen tar litt mer medisin selv om prøvene viser at alt er normal. Fordi man trenger ikke føle seg frisk selv om prøvene viser det. Overdosering var vel litt feil bruk av ord. Jeg har holdt på i 8år med å justere dosen. Var gravid og da trenger man mer, men i utgangspunktet så skal man gå tilbake til samme dose som før man blir gravid når babyen er ute. Det var ikke sånn med meg.
Er ikke så lett når en lege sier at sånn og sånn er det, mens en annen ikke tror på det den andre legen mener. Hva skal man da gjøre?
Lignende tråder
-
Er det noen som IKKE har gått opp i vekt av å begynne på levaxin? :)
Av tcelinet i forumet Vektøkning / vekttap med Levaxin?Svar: 17Siste melding: 16-07-11, 18:25 -
Hva kan føre til overdose og hva kan ikke.
Av voggis i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 5Siste melding: 08-05-11, 21:19 -
Går en ned i vekt ved oppstart med Levaxin?
Av Sunshine i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 05-04-11, 12:08 -
Vekt-tråd for de som bruker Levaxin
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 44Siste melding: 28-03-09, 19:38 -
Armour-oppstart og varm kropp, overdose eller underdose?
Av baremei i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 17-09-06, 20:57

Nielsigne
Svar med sitat
Bokmerker