Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
LillePus, jeg læste lidt i din tråd og så , der stod lidt om hormonforstyrrelser. Måske er det den vej rundt, du finder noget nyt at gå efter? Her er et link, der har at gøre med PCO - polycystisk ovariesyndrom - som egentlig har med flere andre ting at gøre og altså bl.a. insulinresistens http://www.pcoinfo.dk/Ny-med-PCOS/Hv...ulinresistens/

Bare en tanke. Håber, du finder det, du har brug for. Og så vil jeg lige nævne, at jeg en gang tabte mig knap 20 kilo, fordi dosen blev sat op. Men det var ikke overdosering - bare en tilpas øgning. Sådan en kan man jo godt ha brug for. Min blev fundet ved en sammenligning af stofskiftetal og kolesteroltal; højt kolesterol indikerer, at der kan være plads til mere medicin. Så det er en overvejelse værd. Men ellers er jeg helt enig i, at man ikke skal prøve på at bruge stofskiftemedicin som slankemiddel - der følger en masse andet med, som man ikke er tjent med.

Nielsigne
Jeg også har hørt at noen tar litt mer medisin selv om prøvene viser at alt er normal. Fordi man trenger ikke føle seg frisk selv om prøvene viser det. Overdosering var vel litt feil bruk av ord. Jeg har holdt på i 8år med å justere dosen. Var gravid og da trenger man mer, men i utgangspunktet så skal man gå tilbake til samme dose som før man blir gravid når babyen er ute. Det var ikke sånn med meg.
Er ikke så lett når en lege sier at sånn og sånn er det, mens en annen ikke tror på det den andre legen mener. Hva skal man da gjøre?