Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Tråd: Gravid og overdosert
Threaded View
-
19-03-12, 12:46 #7
Sv: Gravid og overdosert
Hvis man har rigtig hyperthyreose, så er man altså syg og føler sig dårligt tilpas, og det går ikke kun ud på noget med hjertebanken. Symptomerne er fx Hjertebanken og rastløshed
Træthed, slaphed og svaghed
Nervøsitet og irritabilitet
Vægttab til trods for god madlyst
Svedtendens og varmeintolerance
Løs afføring og menstruationsforstyrrelser
"Udstående" øjne
Huden er ofte varm og let svedig
Hurtig puls og gerne lidt forhøjet blodtryk
Fin tremor (rysten)
Forstørret skjoldbruskkirtel (struma) kan også forekomme
Fra http://patienthaandbogen.dk/hormoner...eose-1132.html
Den er ikke sjælden i forbindelse med graviditeter men betegnes da oftest som "mild og forbigående", og der er ikke, i de kilder jeg har set, oplyst noget om, at barnet har lidt nogen skade i denne forbindelse.
Da du lå højt i dine prøver, var du så tidlig i graviditeten, at fosteret vel ikke havde sat sig fast på livmodervæggen endnu. Jeg tror bestemt ikke, det er den del af processen, du skal bekymre dig om - jeg tror, du hellere skal koncentrere dig om at finde en læge, der kan hjælpe dig med at øge, så du ikke skal være stresset over de her ting. Jeg har heller aldrig hørt om nogen, der fik for meget med 25 mikrogram!! Og at man må ha mere, når man er gravid, ligger helt fast.
Ikke let, når der ikke før graviditeten har været en læge, der tog hånd om dette
Lignende tråder
-
Overdosert..
Av Camillis i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 17Siste melding: 29-07-10, 17:53 -
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
Er jeg overdosert? Jeg prøver å bli gravid.
Av lillevenn1 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 30Siste melding: 04-05-09, 07:53 -
er jeg overdosert???
Av lillevenn1 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-03-09, 03:53 -
Overdosert?
Av Toto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-07-08, 11:29

Svar med sitat
Bokmerker