Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Threaded View
-
13-09-07, 16:20 #27
Takk for velkomsten!
Det er deilig å finne en slik diamant av et forum når du er langt nede.
Tusen takk for godt svar Hansen. Har hatt et par ordentlig dårlige uker så jeg har ikke vært helt i form til å skrive så mye innlegg her.
Har også startet en kamp mot trygdekontoret, har fått avslag på både dagpenger, sykepenger og rehabiliteringspenger. Det skal ikke være enkelt når du er syk. Har heldigvis et par fantastiske foreldre som har stilt opp og hjulpet med husleie og regninger. Har startet på nytt med en søknad om rehabiliteringspenger, jeg har en god hjelper på NAV som har gått gjennom saken min med en jurist og de sier at jeg helt klart har rett på stønad. Så nå holder jeg på å snekre sammen en ny søknad med krav om tilbakebetaling fra første sykemeldingsdag. Var hos legen i dag og han hjalp meg med papirer, det er godt å ha en lege som tar meg alvorlig og stiller opp.
Ellers var jeg hos endo for to uker siden, det var en veldig positiv opplevelse. Han var veldig hyggelig. Han lyttet og forklarte mye om hva som er galt med meg. Har nå startet med levaxin, så nå venter jeg bare på at kroppen skal begynne å reagere.• Jeg er en 24 år gammel gutt som er under utredning for lavt stoffskifte. Har sannsynligvis slitt med lavt stoffskifte i 7-8 år.
• "Det må være en menneskerett å være syk på en slik måte at du kan ha litt glede av det." Halvdan Sivertsen
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte for 9 uker siden, men har slitt med symptomer i 12 år
Av Mitena i forumet Lavt stoffskifteSvar: 43Siste melding: 15-04-15, 21:18 -
7 problemer din lege sannsynligvis overser
Av rexxy69 i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 11Siste melding: 27-10-11, 22:30 -
Av rexxy69 i forumet Hvorfor (for)blir vi syke?Svar: 10Siste melding: 13-09-10, 17:19 -
Av rexxy69 i forumet Artikler av rexxy69Svar: 11Siste melding: 17-06-10, 16:21 -
Jeg har slitt med lavt stoffskiftet ihvertfall siden år 2000
Av Siriusen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 67Siste melding: 03-02-10, 17:28

Svar med sitat
Bokmerker