Tusen takk for godt svar n'Finn. Hvis endoen prøver å overkjøre meg tror jeg han kan få en liten overraskelse. Jeg er nemlig den staeste personen jeg vet om (Det er også hovedgrunnen til at det tok så lang tid før det gikk opp for meg at det var noe galt).

Jeg tok endel prøver før sommeren. Disse skal jeg ta med meg. Jeg får ta en prat med legen min om jeg trenger noen ferskere prøver.

Den uken jeg tok de siste prøvene er muligens den beste uken formmessig som jeg har hatt på veldig lenge. Så jeg lurte litt på om disse resultatene ikke gir et veldig godt bilde av tilstanden min.

Den første prøven jeg tok var av alt mellom himmel og jord (kolesterol, vitaminer, mineraler osv.). Der var alt normalt unntatt en S-TSH som viste 6.23.

Så tok jeg flere prøver to uker etterpå som viste S-TSH 4.22, S-FT4 21.6 S-Thy.per.antis. 32 og S-thyrogl.antist 458.

Er det noen som kan si noe om disse resultatene?

Ellers har jeg time hos en saksbehandler på trygdekontoret i morgen. Jeg holder på å søke om rehabiliteringspenger. Er det noen som vet noe om den prosessen? Tar det lang tid?