Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Threaded View
-
13-10-07, 09:18 #4
Jeg tror min mor kan stoppe sokker. Så jeg får invitere meg selv på kjøttkaker en dag og ta med sokkene.
De prøvene som jeg postet i sted var de siste prøven fra før jeg begynte på levaxin.
Det er ikke sykdommen de legger til grunn for avslaget. Jeg har heller ikke søkd om trygd, men om sykepenger. Grunnen til det første avslaget var fordi Nav trygd mente det hadde gått mer en en måned siden siste arbeidsdag til jeg ble sykemeldt. Det er jeg uenig i og har skaffet attester fra tidligere arbeidsgiver og i tillegg skiftet jeg fastlege den perioden så jeg kunne ikke blitt sykemeldt før. Jeg kvalifiserer heller ikke til dagpenger siden jeg ble sykemeldt før jeg ble arbeidsledig. Og da kan jeg heller ikke få sykepenger basert på dagpengene. Så som de ser har jeg havnet mellom alle stoler. Når jeg i tilllegg har en saksbehandler på NAV trygd som ikke akkurat er personifiseringen av hyggelig og hjelpsom har jeg havnet i en klemme.:x
Jeg håper og tror at klagen fører frem. Hvis den gjør det er en stor sten lettet fra skuldrene mine. Da kan jeg begynne å konsentrere meg om å bli frisk.• Jeg er en 24 år gammel gutt som er under utredning for lavt stoffskifte. Har sannsynligvis slitt med lavt stoffskifte i 7-8 år.
• "Det må være en menneskerett å være syk på en slik måte at du kan ha litt glede av det." Halvdan Sivertsen
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte for 9 uker siden, men har slitt med symptomer i 12 år
Av Mitena i forumet Lavt stoffskifteSvar: 43Siste melding: 15-04-15, 21:18 -
7 problemer din lege sannsynligvis overser
Av rexxy69 i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 11Siste melding: 27-10-11, 22:30 -
Av rexxy69 i forumet Hvorfor (for)blir vi syke?Svar: 10Siste melding: 13-09-10, 17:19 -
Av rexxy69 i forumet Artikler av rexxy69Svar: 11Siste melding: 17-06-10, 16:21 -
Jeg har slitt med lavt stoffskiftet ihvertfall siden år 2000
Av Siriusen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 67Siste melding: 03-02-10, 17:28

Svar med sitat
Bokmerker