Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
07-03-12, 23:51 #15
Sv: "Spis lykkepiller eller mist sygedagpenge"
Sundhedsstyrelsens rapport 2010: Elektroconvulsiv terapi (ECT-behandling) og dødsfald. 18 ud af 78 patienter døde samme dag eller dagen efter ECT behandling. Godt nok blev dødsårsagerne ikke kædet sammen med ECT behandling, men derimod alvorlige somatiske sygdomme. I så fald, hvad i alverden skulle de have elektrochok for? Det hænger ikke sammen...
Alene at Sundhedsstyrelsen bruger ressourcer på "elektrochok-rapporten" tyder på, at elektrochok er tilbage for fuld udblæsning, til behandling af danskerne, og at Ankestyrelsens timing afslører starten på mediestrategi til hjernevask af "public opinion". Sidste "hvide snit" var foretaget i Danmark i 1983 (så vidt jeg husker), men hvad sker så nu? Universitetshospital i Århus planlægger genoptagelse af hjerneoperationer på depressive patienter... OM det bliver det hvide snit, eller andet, er sagen uvedkommende.
Something really is rotten in the state of Denmark!• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Når huden svier, "brænder" og gør ondt: Allodynia eller Alodyni
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 01-03-15, 08:51 -
Lavt stoffskifte eller bare han en rekke "tilfeldige" plager?
Av Cherry i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 09-01-11, 09:50 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker