Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
Dagens dr. Mengele-historie: Krav om elektrochok for at få fleksjob

"39-årige Heine Pedersen fra Silkeborg bliver tvunget elektrochok, hvis han vil have et fleksjob.
Han har i fem år været syg af stress, depression og angsanfald, og nu vil han gerne have et fleksjob. Og det vil kommunen ikke være med til, før han følger sin læges anbefalinger om at komme i elektrochok-behandling.
Trods angsten for at få hukommelsestab af elektrochokbehandlingerne har Heine Pedersen bøjet sig for kommunens krav."

http://www.dr.dk/P4/Aarhus/Nyheder/S.../07/063740.htm

Ja, der står ikke noget om lavt stofskifte her i artiklen, men vi som slider med stofskiftet ved jo - om ikke fra os selv, så fra andre i samme båd - at netop "stress, depression og angsanfald" kan ha med stofskiftet at gøre, så jeg kunne ikke lade være med at poste den ...

Jeg er målløs over, at teknokrater, psykopater og Mengele-aspiranter får så frit spil i et land som Danmark. Hvad er mon det næste, man vil tvinge folk til? Og hvorfor reagerer embedsmænd ikke på de ordrer, de får ovenfra? Som fra to tidligere beskæftigelsesministre og nu fra den tredje: Folk skal ikke tvinges til at ta piller etc.
Åh... for satan da!!!

Hvad sker der?

Det er jo Det Tredje Rige 1933-1945 om igen!!

Hvad fanden sker der med Danmark??

Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
Og hvor er den smiley, der banker hovedet ind i en mur - den trænger jeg lige til at fyre af her. Men nu blir det så denne
Den er fandme her