Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Hybrid View
-
07-03-12, 12:01 #1
Sv: "Spis lykkepiller eller mist sygedagpenge"
Jeg blev meget chockeret da jeg hørte om det - stakkels mand - det er forfærdeligt at Danmark har udviklet sig til et land hvor syge mennesker bliver forfulgt i en sådan grad at de er endnu værre stillet efter at have fået "hjælp".
Jeg er også meget skeptisk over det ressourseteam som, hvis reformen bliver vedtaget, skal få den syge borger ud på arbejdsmarkedet igen. Teamet kommer til at bestå af en socialmediciner, en psykiater, en læge, en psykolog og en fysioterapeut. Det er et team der er ansat af kommunen så jeg er bange for at eksemplet med tvangsmedicinering og elektrochock ikke bliver de eneste - tror kun at vi har set starten på det
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
Lignende tråder
-
Når huden svier, "brænder" og gør ondt: Allodynia eller Alodyni
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 01-03-15, 08:51 -
Lavt stoffskifte eller bare han en rekke "tilfeldige" plager?
Av Cherry i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 09-01-11, 09:50 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker