Viser søkeresultater 1 til 10 av 76
Threaded View
-
04-03-12, 02:29 #20
Sv: Femten år med ME, eller er det stoffskifteproblemer? Veien mot en diagnose.
Spørsmålene viser dette resultatet:
The total points are used to determine the degree of severity of your adrenal fatigue. If you score above 139 for men and 132 for women, then consider yourself to be suffering from severe adrenal fatigue. Now compare the total points of different sections with each other. Jeg kom på 172
Severity Index:
The Severity Index is calculated by simply dividing the total points by the total number of questions you answered in the affirmative. It gives an indication of how severely you experience the signs and symptoms, with 1.0 – 1.6 being mild, 1.7 – 2.3 being moderate, and 2.4 up being severe. This number is especially useful for those who suffer from only a few signs and symptoms, but yet are considerable debilitated by them. Her kom jeg på 2,45
Past vs. Now:
Now compare the total points in the “Past” column to be the total points in the “Now” column. The difference indicates the direction your adrenal health is taking. If the numbers in the “Past” column is greater than the number in the “Now” column, then you are slowly healing from hypoadrenia. It is a good sign you are healing, but you will still want to read the following chapters to accelerate your improvement. If the number in the “Now” column is greater than the number in the “Past” column, your adrenal glands are on a downhill course and you need to take immediate action before you finish reading the rest of the book. Her var svarene mine før 2,13 og nå 2,45 som bare viser det jeg allerede vet, og det er at det bare blir verre...
Asterisk Total:
Finally, add the actual numbers you put beside the questions marked by asterisks (*) for “Now” column, If this total is more than 9, you are likely suffering a relatively severe form of adrenal fatigue. If its total is 12, and you answer yes to more than 2 of the questions below, you have many of the indications of true Addison’s disease and should consult a physician in addition to doing the things in this book. Be sure to read the section below, “Approaching Your Doctor”, as well as appropriate sections in this book before consulting a physician.
Answer the following questions only if you scored more than 12 on the questions marked with asterisk (*). Her kom jeg på 10
På Predisposing factores er det jo ikke overraskende for meg at det er dårlig immunforsvar (fra 3års alder med røyking innendørs fra jeg var født og vegg til veggtepper som gjorde at jeg ble kjempesyk og pappa måtte skifte gulv) med utallige luftveisplager, astma og allergi som har gjort mye av susen...Pluss jeg har aldri hatt et 100% fredfult liv når jeg vokste opp, dramafamilie og skilsmisser og en halvsøster som alltid ødelegger livet til andre (ikke meg, jeg har tatt avstand for årevis siden). Så stress er det alltid i en eller annen form. Jeg har blitt kjempeflink til å ikke la det gå innpå meg da, til å velge om jeg skal la meg involvere eller bare koble det ut og velge å ikke være en del av det.
Jeg vet jeg er syk, skikkelig syk, men overraskende høye scores på testen egentlig, leste ikke hvordan jeg skulle regne ut eller noe sånt før jeg hadde svart på alle spørsmålene.
Hva tenker dere om svarene mine da?? Jeg tenker at jeg er innmari spent på hva prøvesvarene hos legen blir på tirsdag, og enda mer spent på hva prøvesvarene fra Dr.Hertoghe blir hvis jeg får komme til han.
Lignende tråder
-
Væskefyllte, smertefulle kuler oppover hånden. Myksødem?
Av janis i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 1Siste melding: 01-12-11, 12:14 -
Fritt T4 som drifter oppover(?) etter total thyroidectomy
Av Zena i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 10-05-11, 12:25 -
Mitt liv, et levende helvete! Hypo 11 år, nye forandringer..
Av Thomas W H i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 28-02-09, 15:37 -
TSH synker, men FT4 går nesten ikke oppover...
Av sivcath i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-07-07, 12:30 -
Levende død,noen som føler det samme?
Av meg i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 5Siste melding: 06-08-05, 22:17

Svar med sitat
Bokmerker