Sitat Opprinnelig skrevet av Rabiosa Vis post
Googlet recovery adrenal fatigue og kom over denne siden: http://www.naturalnews.com/019339.html

Utdrag av symptomer, hvorav de med fet skrift er de jeg har:
Symptoms of adrenal fatigue:

*Morning fatigue -- You don't really seem to "wake up" until 10 a.m., even if you've been awake since 7 a.m.
*Afternoon "low" (feelings of sleepiness or clouded thinking) from 2 to 4 p.m.
*Burst of energy at 6 p.m. -- You finally feel better from your afternoon lull.
*Sleepiness at 9 to 10 p.m. -- However, you resist going to sleep.
*"Second wind" at 11 p.m. that lasts until about 1 a.m., when you finally go to sleep.
*Cravings for foods high in salt and fat

*Increased PMS or menopausal symptoms
*Mild depression
*Lack of energy
*Decreased ability to handle stress
*Muscular weakness
*Increased allergies

*Lightheadedness when getting up from a sitting or laying down position
*Decreased sex drive
*Frequent sighing

Inability to handle foods high in potassium or carbohydrates unless they're combined with fats and protein

Herregud det var ikke lite da???? Grunnen til at jeg ikke har feta ut det med maten er at jeg har ikke tenkt over det, vet jeg har veldig varierende mage men hva som gjør det har jeg ikke testet ut. Tror ikke jeg er verre nå med pms enn før, men så har jeg vært som det her siden jeg var 15 da så dette kommer jeg sikkert aldri til å finne ut.

Uansett, jeg blir faktisk ganske overrasket om jeg ikke har binyretretthet faktisk!
Du bør også sjekke spørreskjema fra boken Adrenal Fatigue av dr. James Wilson med over 100 spørsmål.

Når det gjelder legen din må du ikke la deg avvise for å få tatt en spytt-test. Mitt inntrykk er at leger ikke har lært noe om binyretretthet og derfor heller ikke vet hvordan å behandle det. Men de har lært om Addisons's Disease så hvorfor skjønner de ikke at den sykdommen måtte begynte på et tidspunkt?

På forumet er det innlegg om sammenhengen mellom binyrer og stoffskiftelidelser.