Viser søkeresultater 1 til 10 av 18

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Hvorfor ta en dyr spyttprøve?

Rabiosa, om du tar en slik test av binyrene og den viser at du ligger ille til, så håper jeg du har råd til å gå til en lege som er villig til å behandle deg

Anisa, jeg har ingen ide om hva som ligger bak legers ulogiske beslutning når det gjelder binyrer. Men når du trekker sammenlikninger, blir det enda mer interessant å se på mangelen på logikk
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Rabiosa sin avatar
    Rabiosa er offline Skal kjempe med nebb og klør for å få mest mulig hjelp!
    Medlem siden
    Feb 2012
    Meldinger
    82

Heldigvis så er vi ok økonomisk og om det så skal være i utlandet så drar jeg for å få behandling. Synes det er grusomt at man må ha god råd for å få rett behandling! Synes det er forferdelig å tenke på at folk er unødig syke fordi de ikke har råd til å gå til en lege/spesialist som faktisk gir rett behandling.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Det er leger på Balder klinikken (NB, så vidt jeg vet ikke alle!!!) og på Heggeli Helhetssenter som gir kortison ved behov. Om legen Øverbye i Arendal gjør det, vet jeg ikke. Men det går jo an å ta en telefon? Ellers er det Hertoghes klinikk i Belgia. Muligens finnes det flere. Unntaksvis har noen her inne fått medisiner av fastlege, men det hører til sjeldenhetene
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Rabiosa sin avatar
    Rabiosa er offline Skal kjempe med nebb og klør for å få mest mulig hjelp!
    Medlem siden
    Feb 2012
    Meldinger
    82

Belgia ja faktisk, laga nettop en tråd med spørsmål om behandling i utlandet så der leste du tankene mine
    Her er den: https://www.stofskifteforum.dk/showt...801#post125801

Ja her må det gås grundig til verks ja, fram med notatblokka siden jeg har hukommelse som er skremmende dårlig!

Lignende tråder

1. Spyttprøve kortisol hjelp?
    Av Herdis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 6
    Siste melding: 03-08-10, 22:08
  2. Hvor ta spyttprøve?
    Av Anki79 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 16-03-10, 15:25
  3. Henvist til MR - istedenfor spyttprøve
    Av Kevlin i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 6
    Siste melding: 10-01-10, 15:21
  4. HJELP til tolkning av 24 timers spyttprøve???
    Av Lulu i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 15-08-09, 08:00
  5. Spyttprøve kortisol
    Av elin* i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 13-08-05, 12:38

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn