Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
02-03-12, 15:56 #9
Sv: Hvorfor ta en dyr spyttprøve?
Min fastlege ville ikke ta spyttprøver for å sjekke binyrefunksjonen og sier at er dyre. Jeg lurer på hva de ulike blodprøver koster? Hva koster for eksempel blodbrøver for å sjekke kolesterolet? For leger er raus med å gi ut blå resepter på helt unødvendig og dyr medisin når de mener at Kolesterolet er « for høyt »!!
Det koster samfunnet mye både i form av pillene og syke eller uføre pasienter som likevel ikke blir frisk.
Jeg vil fortsette å gjenta at det er noe alvorlig galt i medisinstudiet når legestudenter overhode ikke lærer hvordan å behandle stoffskifterelaterte sykdommer etter symptom. De som taper på deres uvitenhet er alle vi - pasientene som får livet smuldret opp ved ikke å få adekvat hjelp!
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Spyttprøve kortisol hjelp?
Av Herdis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 03-08-10, 22:08 -
Hvor ta spyttprøve?
Av Anki79 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 16-03-10, 15:25 -
Henvist til MR - istedenfor spyttprøve
Av Kevlin i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 10-01-10, 15:21 -
HJELP til tolkning av 24 timers spyttprøve???
Av Lulu i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 15-08-09, 08:00 -
Spyttprøve kortisol
Av elin* i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 13-08-05, 12:38

Svar med sitat

Bokmerker