Viser søkeresultater 1 til 10 av 76
Threaded View
-
01-03-12, 20:59 #5
Sv: Femten år med ME, eller er det stoffskifteproblemer? Veien mot en diagnose.
Ja helt enig, det er vanskelig å snakke med andre om det fordi de skjønner ikke alvoret i det jeg sier... Veldig glad jeg fant forumet, men det er så mye info at jeg vet ikke hvor jeg skal starte å se nesten, hihi! Jeg kommer hvertfall ikke til å finne meg i noe ME diagnose uten å ha blitt skikkelig utredet for stoffskiftesykdommer hvertfall!
Sitter å kopierer inn informasjon i skrivedokument nå i klassisk meg-stil slik at jeg husker alt jeg skal si når jeg kommer til legen. Hjernen min er ikke tilstede i heletatt lengre så da må man ha med seg notater!
Det med tunga plager meg veldig i perioder, føler jeg kan ikke lukke tennene for det er ikke plass til tunga inni, og det er utrolig vondt å ha gnagsår pga at tennene gnies mot tunga hele tiden... Stiv og ekkel er den.
Synes det er helt utrolig at leger ikke har plukket opp dette med tanke på at jeg har klaget i alle herrens år over det
men men, skjønner jo at vi må være friske for å være syke da....
Lignende tråder
-
Væskefyllte, smertefulle kuler oppover hånden. Myksødem?
Av janis i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 1Siste melding: 01-12-11, 12:14 -
Fritt T4 som drifter oppover(?) etter total thyroidectomy
Av Zena i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 10-05-11, 12:25 -
Mitt liv, et levende helvete! Hypo 11 år, nye forandringer..
Av Thomas W H i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 28-02-09, 15:37 -
TSH synker, men FT4 går nesten ikke oppover...
Av sivcath i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-07-07, 12:30 -
Levende død,noen som føler det samme?
Av meg i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 5Siste melding: 06-08-05, 22:17

Svar med sitat
Bokmerker