Viser søkeresultater 1 til 10 av 20

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2011
    Sted
    Østlandet
    Alder
    46
    Meldinger
    502

Standard Sv: Mail sendt til Pasienskadeforeningen

Stå på! Tusen takk for det du gjør!
    Hvordan går det med saken nå?

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

Kom i grunnen ingen vei annet enn at jeg fant ut at Pasientskadeforeningen ikke kan hjelpe / vise vei / tipse når man ikke er ute etter og anklage EN lege eller et behandlingsted, men at man ønsker og vite hvordan man bør gå frem for å forandre et inngrodd system som fratar masse mennesker muligheten til å fungere slik de burde.

Har de siste månedene vært gjennom en skikkelig runddans av alle mulige undersøkelser + stresset med lege for og få legeattest, så jeg må tilstå at jeg har ikke hatt energi til og lete etter flere veier

Medlem siden
    Dec 2011
    Sted
    Østlandet
    Alder
    46
    Meldinger
    502

Sitat Opprinnelig skrevet av BenteR Vis post
    Kom i grunnen ingen vei annet enn at jeg fant ut at Pasientskadeforeningen ikke kan hjelpe / vise vei / tipse når man ikke er ute etter og anklage EN lege eller et behandlingsted, men at man ønsker og vite hvordan man bør gå frem for å forandre et inngrodd system som fratar masse mennesker muligheten til å fungere slik de burde.

Har de siste månedene vært gjennom en skikkelig runddans av alle mulige undersøkelser + stresset med lege for og få legeattest, så jeg må tilstå at jeg har ikke hatt energi til og lete etter flere veier
    Du er flink til å stå på
    Krysser fingrene for deg!

Lignende tråder

1. Bush ble ikke sendt på tur
    Av Mod i forumet Per Egil Hegge
    Svar: 1
    Siste melding: 13-07-11, 22:53
  2. Mail til mediene
    Av Sonja Midtlien i forumet Stoffskifteproblematikken i landsdekkende medier
    Svar: 2
    Siste melding: 26-05-09, 20:23

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn