Viser søkeresultater 1 til 10 av 200

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Standard Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation

Vedr. Thyreoid fra Glostrup

Jeg har i dag talt med læge i Århus Bruce Kyle, som fortæller, at han har kontaktet Glostrup Apotek vedr. Thyreoid.
    De oplyser, at den er fremstillet efter opskriften på Armour Thyroid, og at de bruger de samme råvarer, som de får fra USA.

Hvis nogen mener, at denne info bør have en mere central plads, kan de jo give den det

Update
    Jeg intensiverer nu min behandling i forhold til infektioner med flere behandlinger med intravenøst C-vitamin, antibiotika og andet.
    Det betyder, at jeg pga. turene ud ad huset samt herxheimers reaktioner m.m. for en tid har færre kræfter til at tage del her.

Lys til alle fra mig

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Sitat Opprinnelig skrevet av Luuna Vis post
    Vedr. Thyreoid fra Glostrup

Jeg har i dag talt med læge i Århus Bruce Kyle, som fortæller, at han har kontaktet Glostrup Apotek vedr. Thyreoid.
    De oplyser, at den er fremstillet efter opskriften på Armour Thyroid, og at de bruger de samme råvarer, som de får fra USA.

Hvis nogen mener, at denne info bør have en mere central plads, kan de jo give den det

Update
    Jeg intensiverer nu min behandling i forhold til infektioner med flere behandlinger med intravenøst C-vitamin, antibiotika og andet.
    Det betyder, at jeg pga. turene ud ad huset samt herxheimers reaktioner m.m. for en tid har færre kræfter til at tage del her.

Lys til alle fra mig
    Dette er jo en nyhed, og jeg har tilladt mig at poste den i de to tråde, hvor der står om thyroid til danskerne:
    https://www.stofskifteforum.dk/showt...e=8#post125500 og
    https://www.stofskifteforum.dk/showt...e=8#post125499

Apoteket i Glostrup har tidligere fremstillet thyroid efter opskrift fra Holland, via firmaet Fagron, som de handler /har handlet råvarer hos.

Nielsigne

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Danmark, København
    Alder
    50
    Meldinger
    303

Sitat Opprinnelig skrevet av Luuna Vis post

Lys til alle fra mig
    Håber du får rigtig god effekt af det Luuna! Og fuld forståelse for, at du så ikke er så meget herinde!

Lignende tråder

1. Svar: 0
    Siste melding: 15-09-10, 15:00
  2. Præsentation - langt om længe
    Av Pjevs i forumet Presentasjoner
    Svar: 2
    Siste melding: 10-02-10, 21:42
  3. Høj TSH efter influenza
    Av gitteh i forumet TSH
    Svar: 4
    Siste melding: 17-01-08, 20:37
  4. Stofskiftetal efter influensa