Viser søkeresultater 1 til 10 av 184
Hybrid View
-
21-02-12, 11:07 #1
Sv: Lav TSH og FT4..?
google, forsøk for eksempel furst.no, du bør lære deg å finne frem, likegodt begynne først som sist
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
07-03-12, 08:24 #2
Høyt el. lavt kortisol..?
Da har jeg endelig fått time for hormonutredning hos spesialist på sykehuset!
Må viss inn der og ta et lass med blodprøver eksakt kl. 08:30 en uke i forkant. Da har vel kanskje tidspunkt og døgnvariasjon noe for seg likevel når man kommer til leger som skjønner mer av dette..
Utrolig spent!!!
Formen helt på bunnen igjen.. Fryser og sover, har intens hodepine og synsforstyrrelser..
Fordi jeg mistenker at jeg i tillegg til stoffskifteproblemer også kan ha problemer med binyrene, har jeg vurdert om jeg skulle prøve å smøre på meg hydrokortisonkrem noen dager og se om det hjalp. Men det vil bare hjelpe ved lave kortisolverdier el.? Blir det verre om man prøver det hvis verdiene allerede er høye..? Vet forøvrig ikke om jeg har høyt el. lavt nivå - jeg er bare desperat..!
Lignende tråder
-
Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 13-12-10, 17:40 -
Symptomer på lavt stoffskifte?
Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 15-06-10, 22:11 -
Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 17-02-10, 10:06 -
Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
Av Imse i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 25-10-08, 10:27

Svar med sitat

Bokmerker