Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Hybrid View
-
18-02-12, 12:57 #1
Sv: "Prikking"/nummenhet nedover armer og ben..
Jeg har skimmet det - og også læst om det før - og er ret sikker på, at det er det, der er gældende i mit tilfælde. Tak for tippet Luuna

-
18-02-12, 13:52 #2
Da jeg var hos reumatolog før jul og fikk diagnosen polynevropati, var prikkingen og føtter/hender som dovnet vekk, visst helt klassiske tegn på nevropati. Dette sammen med smerter i muskler og ledd + stivhet i ledd ga meg diagnosen.
Ifølge reumatologen skulle jeg hatt flaks for og unngå det siden diabetes, psoriasis, lavt stoffskifte og d-vitaminmangel hver for seg kunne føre til det, og jeg hadde jo alle disse tingene
-
18-02-12, 22:21 #3
Tak for respons alle - er glad, hvis det kan bruges

Jeg bruger i øvrigt selv høje doser liponsyre, der også er rigtig god og vigtig for leveren.
Og altså BenteR - jeg bliver helt overvældet over alt det, du har været igennem og alt det, du har at slås med
Lignende tråder
-
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Hvorfor (for)blir vi syke?Svar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker