Viser søkeresultater 41 til 50 av 203
Tråd: Dagens positive tråden
-
17-02-12, 17:13 #41
Sv: Dagens positive tråden
I dag har jeg fått gjort unna noen telefoner, og ellers bare kost meg med og skravle med guttene, mens vi hørte musikk og bikkjene koste seg med elgbein.
Kramper og høy puls er mye lettere og leve med når jeg klarer og kose meg
Har verdens beste familie
-
17-02-12, 17:35 #42
Nu er det min tur til at komme med et positivt indspark!
Har i dag fået forlænget mine sygedagpenge, som ellers ville stoppe med udgangen af denne måned! Så jeg skal ikke til at flytte lige med det samme!! Har selv gjort et kæmpe stykke arbejde med at komme med lægeakter, skrive min egen ressourceprofil og argumentere overfor sagsbehandleren - og så er det lykkedes! Jeg kan åbenbart stadig en lille smule!
Derudover har jeg i dag været hos tandlægen, som roste mig for min flotte 'mundhygiejne' og som overraskende bakkede mig op i, at jeg kan prøve at bruge tandpasta uden flour! Så er der da en del af min krop, der fungerer - og der findes så altså også tandlæger, som ikke er helt tossede!
Derudover er det bare dejligt, at der har været en lille smule forår i luften i dag - og at jeg ikke har haft smerter i nakken!
-
18-02-12, 18:00 #43

Jeg klarte og ta stingene mine selv i dag!
Hudbiopsien ble tatt akkurat der alle mine truser har øvre kanten, og det klødde og irriterte, men i dag er det ti dager siden og jeg hadde lov til og nappe dem ut (godt at ungene har gitt meg god trening i å stelle sår og plukke sting opp gjennom årene
)
-
22-02-12, 22:27 #44
Du er ikke moll lengre, du er dur sa min hudlege til meg forrige uke
Vi har ikke truffet hverandre siden på samme tid i fjor da jeg slet noe veldig. Han har rett, min hudlege. Jeg er dur nå og så glad for akkurat det
-
24-02-12, 18:01 #45
Hurra, vaksket hus og vinduer idag.
Og det gikk veldig greit når det ble lagt inn pauser.
-
24-02-12, 20:59 #46
Flot klaret oven på rosen og alting ... Pas nu på, du ikke overanstrenger dig

Nielsigne
-
25-02-12, 12:25 #47
I dag er det gnistrende klar sol fra en knallblå himmel, og det ligger store mengder kritthvit snø så langt øyet kan se.
Hybelkaninene er derfor fredet i dag; jeg skal kose meg i sola!
-
28-02-12, 23:41 #48
Gratulelerer med dagen Sonja!!!

Takk for at du finnes og for det store du startet da dette stoffskifteforumet ble til
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
-
29-02-12, 14:44 #49
Har gått en god tur i snøslapset i dag og begynt og drømme om våren
-
02-03-12, 10:04 #50
Det er veldig deilig med våren rundt hjørnet.
Deilig å se at det er mange mennesker ute i solen.
Dagens positive for igår:
Kjøpte Sushi, og hadde mestrings opplevelse.
Lignende tråder
-
Positive opplevelser/gravid på liothyronin
Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 08-01-11, 18:30 -
Dagens lille slanketips
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 29-03-08, 01:06 -
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18
Svar med sitat
Bokmerker