Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Threaded View
-
17-02-12, 07:58 #2
Sv: Nok et spørsmål om normale blodprøver..
Hei!

Du høres ut som meg, bare at det har gått enda flere år med "lave, men innenfor normalen" prøver, symptomene til tross... Legger også merke til at du har tilnærmet like blodverdier mhp TSH og FT4 - mulig vi feiler det samme!
Jeg venter resultatet på blodprøvene mine nå i dag el. på mandag. Legen min har også allergi mot å ta mer enn nødvendig med blodprøver og å gå videre med diffust resultat, så jeg er nok en gang veldig spent på resultatet (4år siden sist..). Nå er imidlertid situasjonen så ille at jeg er må ta tak..
Det er stoffskiftesykdom i slekta våres og.
Er beredt til å fortsette å oppsøke legen til han finner ut hva det er, uansett hva det er. Noe må jo legen foreta seg når man kommer tilbake gang på gang uten at man blir bedre og man ikke finner ut noe..? Håper på å bli sendt til videre utredning hos spesialist hvis det er enda flere "innenfor normalen" prøver og ingen andre prøver gir andre indikasjoner, men det blir nok ikke lett. Er redd å få "falsk" diagnose av tildels uvitende doktor..
Jeg får fortelle hvordan det går i etterkant av prøveresultatet og hva jeg ev. får gjennomslag for og hvordan jeg fikk det til
Lignende tråder
-
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Lavt stoffskifte i grenseland
Av Troj i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 20Siste melding: 11-04-10, 17:58 -
Stoffskiftet blir aldri stabilt, frustrert
Av NoraH i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 25-02-10, 20:38 -
Har jeg bare vært veldig heldig tro?
Av Gulden i forumet Høyt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 17-02-09, 23:00 -
Bare kaos! Grenseland for lavt stoffskifte med hyper symptomene
Av jojo75 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 21-05-08, 20:35

Svar med sitat
Bokmerker