Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Noen som kan hjelpe?
Threaded View
-
16-02-12, 19:08 #5
Sv: Noen som kan hjelpe?
Jeg bor lengre nord i fylket. Jeg e villig til å reise til Trondheim,om noen vet om en lege der.
Jeg har slite i lang tid. Hukommelsen svikter,noe som er slitsomt. Den blir ikke bedre av at jeg sliter med søvnen. Mange netter er jeg våken hver time. Jeg fryser inn til beinet. Vokner av at jeg fryser. pakker på meg,men da kommer varmen. Inne i huset,så fruser jeg støtt. Kan få frysninger på sommerdager,da andre sitter lettkledd i solen. Jeg truer meg til trening hver dag. Tungt.Bruker veldig lang tid på andre ting,og blir aldri ferdig. Mye muskelsmerter,som jeg stdeighet går til behandling for.
Ja,listen er lang. Depresjonen som har kommet sigende,sakte,men sikkert sliter også.
Det rare er for meg at det kan være tre veldige slitsomme dager,så kan det komme en dag uten smerter og alt går lett.
kunne skrevet mye mere,men er på farten ut av døren. håper på innspill av flere.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
I mars 2011 fikk jeg diagnose hypothyreose
Av jeanette1986 i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 6Siste melding: 13-10-11, 09:52 -
Ny her. Kan noen hjelpe?
Av Micri i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 09-03-11, 21:25 -
Kan noen hjelpe meg?
Av Torild i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 6Siste melding: 07-02-11, 10:39 -
Kan noen hjelpe meg?
Av diamanten i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 08-03-09, 13:31 -
Noen som kan hjelpe??
Av Tinamina i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 25-09-08, 01:23

Svar med sitat
Bokmerker