Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Dr. Lam har en fin artikkel om "Adrenal Fatigue and Sleep"

Lenger ned i artikkelen snakker han om noe han kaller for "Sleep Maintenance Insomnia (SMI)", altså at du faller i søvn, men våkner og sliter med å sove igjen. Det er det jeg sliter med, kjenner meg veldig igjen i dette.

Jeg lurer jo på om ikke det jeg strever med nå er mer binyrerelatert enn noe annet. Jeg tror at selv om jeg ikke føler meg sulten når jeg våkner midt på natta, og søvnen blir bare rot etterpå, så skal jeg teste ut dette med blodsukkerfall. Spise et kokt egg eller hva som helst annet med mye protein og fett, og så legge meg til å sove.
Veldig bra artikkel. Det eneste jeg får problem med er når mye av teksten både er i rødt og med fet skrift. Jeg har oversatt den til norsk, fjernet rød skrift og utelatt mye av fet skrift, noe som gjør selve budskapet i artikkelen mye mer oversiktlig. Dette skrev jeg også om til forfatteren :

Thank you for your very educating article about sleep and its connections to adrenal fatigue.
I have one problem though, with reading when so much of the text is in bold, red letters.
So I have now made my own translation in Norwegian, (just written in word) and have done most of the bold into "normal" letters and the red also in black letters.

You also use bullet points. I even made under-bullet points to make the meaning more clearly to me.

My question is: Can you please not use so much bold and red? I feel the whole article loses its impotency, instead of vise versa.