Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
11-02-12, 14:46 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Veldig bra artikkel. Det eneste jeg får problem med er når mye av teksten både er i rødt og med fet skrift. Jeg har oversatt den til norsk, fjernet rød skrift og utelatt mye av fet skrift, noe som gjør selve budskapet i artikkelen mye mer oversiktlig. Dette skrev jeg også om til forfatteren :
Thank you for your very educating article about sleep and its connections to adrenal fatigue.
I have one problem though, with reading when so much of the text is in bold, red letters.
So I have now made my own translation in Norwegian, (just written in word) and have done most of the bold into "normal" letters and the red also in black letters.
You also use bullet points. I even made under-bullet points to make the meaning more clearly to me.
My question is: Can you please not use so much bold and red? I feel the whole article loses its impotency, instead of vise versa.Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker