Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Threaded View
-
07-02-12, 15:59 #15
Sv: Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Jeg fikk brev fra legen min i dag om at "cortisolspeilet" mitt var litt høyt. Da jeg ringte legekontoret fikk jeg vite at verdien var på 688, men hun kunne ikke gi meg mer opplysninger om referanseverdier. Da måtte jeg kontakte legen. Blodprøven ble tatt kl 14.30 ca. Jeg vet fra det jeg har lest her på forumet at det helst skal takes spyttprøver, og de skal vel takes om morgonen og om kvelden? Stemmer ikke det? Jeg må bare innrømme at jeg har ikke lest så nøye om dette da jeg ikke trodde jeg hadde slik problematikk.
I brevet stod det at jeg må komme tilbake og ta prøver kl 8.30 om morgonen. Dette blir et pes for meg da døgnrytmen min er soving fra 3 om natten til 2 om ettermiddagen min, sånn ca. Blir en cortisolprøve for meg tatt kl 8.30 om morgonen riktig når døgnrytmen min er så forskjøvet? Jeg skal nok komme meg opp, men lurer på om det blir rett resultat?
Takker for synspunkter.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Hvor lang tid tar det før thyroid tas opp i kroppen etter inntak?
Av Fanni i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 01-12-11, 13:46 -
Mine stoffskifteprøver - er de normale?
Av MissD i forumet Normalverdiene?Svar: 3Siste melding: 18-05-11, 18:37 -
Stemmer det at det ikke er vits å ta stoffskifteprøver...
Av Marina73 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-04-08, 18:57 -
Forhøyet anti-TPO, noe som har gjort at jeg har fulgt opp med stoffskifteprøver.
Av milla i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 50Siste melding: 16-06-06, 23:36

Svar med sitat

Bokmerker