Viser søkeresultater 1 til 10 av 954

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Standard Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Tilbake til at jeg fungerer dårligere. Jeg tenker nå å ta kontakt med fastlegen, kunne tenke meg å få stadfestet, så langt det er mulig, om det er ME, ta alle mulige tester om det ikke er tatt før. Samt borreliose osv osv. Jeg jobber i en time, så er jeg moden for hvilehjemmet. Det burde jo ikke være slik nå, det har bare blitt verre og verre de siste ukene. Det minner om da jeg hadde binyreproblemer i starten, samtidig ser det ikke ut som om kroppen responderer på å øke hydrokortisonen. Derfor tror je gikke problemet ligger der. Jeg føler meg ikke syk, slik du gjør når du har influensa osv. Men jeg fungerer ikke som jeg gjorde for noen måneder siden.
    Jeg er virkelig ked af Vigdis, at dit tilbagefald varer ved
    Og jeg synes, det er en rigtig god ide at blive grundigt testet hele vejen rundt!

I TILLÆG kan du måske få en fornyet indsigt ved at tage Jacob Teitelbaums gratis online-test?
    Den er meget grundig.

Held og lykke og tanker til dig!

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    68
    Meldinger
    5,134

Takk Luuna

Har snakket med legen min: Mulig lavt jern? Sjekke jern med blodprøve og ta aminojern en mnd (det var kanskje mine lave energinivåer parret med svimmelhet som satte ham på det sporet). Jeg skal ta kalium (Florinef spiser av kaliumen) 600 mg til frokost, øke pregnolone fra 50 til 100 mg. Ta 5-HTP midt på dagen, ut på dagen, ikke på kvelden. Ta 100 mg B6 til frokost, det kan gjøre meg speeda, derfor er det best å ta den tidlig på dagen. Fortsette med 25 mg zink, fordele GABA i to posjoner, 500 mg midt på dagen og 500 til middag. Så får vi se om dette bedrer situasjonen, samt gir mindre hangover på morgenen

jeg tok en elektrolyttest for ikke lenge siden, da så alt bra ut.
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Takk Luuna

Har snakket med legen min: Mulig lavt jern? Sjekke jern med blodprøve og ta aminojern en mnd (det var kanskje mine lave energinivåer parret med svimmelhet som satte ham på det sporet). Jeg skal ta kalium (Florinef spiser av kaliumen) 600 mg til frokost, øke pregnolone fra 50 til 100 mg. Ta 5-HTP midt på dagen, ut på dagen, ikke på kvelden. Ta 100 mg B6 til frokost, det kan gjøre meg speeda, derfor er det best å ta den tidlig på dagen. Fortsette med 25 mg zink, fordele GABA i to posjoner, 500 mg midt på dagen og 500 til middag. Så får vi se om dette bedrer situasjonen, samt gir mindre hangover på morgenen

jeg tok en elektrolyttest for ikke lenge siden, da så alt bra ut.
    Åh, det synes jeg godt nok ser ud som gode tiltag Vigdis.
    Jeg håber, det kommer til at gøre dig godt!

Lignende tråder

1. Hva er binyretretthet?
    Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 21
    Siste melding: 19-05-13, 15:27
  2. partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
    Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 13-12-11, 21:20
  3. Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
    Av Rufus i forumet Hydrocortison
    Svar: 14
    Siste melding: 29-09-09, 17:49
  4. Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
    Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 19
    Siste melding: 25-09-06, 09:50
  5. Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
    Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdom
    Svar: 7
    Siste melding: 06-08-05, 10:35

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn