Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
07-02-12, 08:43 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Dette anslaget er ut fra døgnurin som har ligget på ca 3.6 liter de siste gangene jeg har målt. En del av vannet kommer selvsagt fra mat som grønnsaker og frukt. Slik at jeg drikker ikke 4 liter vann. Men det er altså nærmere 4 liter som kommer ut. For meg er dette en naturlig mengde. Jeg drikker vann eller varm urtete når jeg føler behov for dette. Jeg tror ikke det er farlig å få i seg nærmere 4 liter væske hver dag. 10 liter derimot, det er ikke så bra! Så er det forskjeller i temperatur som avgjør hvor mye jeg drikker. Sommer og vinterinntak av væske varierer vel litt, selv om vi heldigvis ikke får ekstreme varmebølger i Norden
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker