Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Hybrid View
-
06-02-12, 08:31 #1
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Legen mente det kanskje var valnøtten. Jeg leste ikke, idiotisk nok, innholdsfortegnelsen. Jeg er allergisk overfor nøtter. Og kunne ikke drømme om at man putter slike ting som mange er allergisk overfor i medisiner. Dumt av legen også, etter min mening, han burde sjekket. Han vet jeg har allergi mot nøtter.
Forsøk to var Robert Greys produkter, fra Holistic Horizons, inneholder masse loppefrø og en del andre ting. Laksativ, sto det på den. På meg fikk den totalt motsatt effekt, jeg måtte bryte etter dag ni, da kjentes magen helt forstoppet og ubehagelig ut. Men for deg fungerte Robert Grey bra, Rufus, gjorde det ikke?
Takk for veldig gode innspill, Rufus, du ga meg noen nye innfallsvinkler
Og ellers, i natt har jeg sovet bra. Jeg har forsøkt å øke hydrokortisonen litt, uten at det tar bort utmattelsesfølelsen som kommer utover dagen. Så jeg tror kanskje ikke det er der problemet er. Det er en veldig frustrerende følelse av å bevege meg baklengs, rent formmmessig.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
06-02-12, 20:23 #2
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker