Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Hybrid View
-
05-02-12, 19:35 #1
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Mon tro hva det var du reagerte på i det preparatet? I påvente av ny time hos lege, kan du kanskje prøve noe annet mot candida som ikke er reseptpliktig? I det jeg har lest er det ofte fire gjengangere av naturlige stoffer som anbefales mot candida, nettopp fordi de er ekstra effektive: Caprylsyre (som i kokosnøttolje), planter som inneholder berberine (kanskje ikke for deg?), hvitløk og oljer som eks oljer fra oregano, peppermynte, rosmarin, timian. Det er viktig at du inntar oljene i en form som ikke brytes ned før det når tynn-og tykktarm, dvs. at man kjøper såkalte "enteric-coated volatile oils". Det samme gjelder caprylsyre, en time-relase-kapsel er best. Men det finnes jo et vell av andre anticandida-gunstige urter, som gurkemeie, ingefær osv. Jeg er bevisst på å spise litt rå hvitløk og ingefær hver dag, bla for candida, men også for deres betennelsesdempende effekt generelt.
(Deilig i salatdressing. Tror ikke jeg har dårlig ånde for det.. Eller så er folk bare veldig høflige... hehe)
Uansett hvilken type preparat en velger, er det nok et poeng å variere med noen måneders mellomrom, bytte type preparat, slik at kroppen og soppen ikke venner seg til det og effektiviteten går ned.
-
06-02-12, 08:31 #2
Legen mente det kanskje var valnøtten. Jeg leste ikke, idiotisk nok, innholdsfortegnelsen. Jeg er allergisk overfor nøtter. Og kunne ikke drømme om at man putter slike ting som mange er allergisk overfor i medisiner. Dumt av legen også, etter min mening, han burde sjekket. Han vet jeg har allergi mot nøtter.
Forsøk to var Robert Greys produkter, fra Holistic Horizons, inneholder masse loppefrø og en del andre ting. Laksativ, sto det på den. På meg fikk den totalt motsatt effekt, jeg måtte bryte etter dag ni, da kjentes magen helt forstoppet og ubehagelig ut. Men for deg fungerte Robert Grey bra, Rufus, gjorde det ikke?
Takk for veldig gode innspill, Rufus, du ga meg noen nye innfallsvinkler
Og ellers, i natt har jeg sovet bra. Jeg har forsøkt å øke hydrokortisonen litt, uten at det tar bort utmattelsesfølelsen som kommer utover dagen. Så jeg tror kanskje ikke det er der problemet er. Det er en veldig frustrerende følelse av å bevege meg baklengs, rent formmmessig.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
06-02-12, 20:23 #3
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker