Takk Rufus! Ja, det er akkurat den tenkningen der jeg holder på med. Og jeg lurer på hva det var som fungerte da. Vurderer å ta VSL#3, kjempesterk probiotika, en periode for å se om det kan ligge der. Mener du sa at du ble mye bedre da du gikk på soppkur. Det var jo på denne tida hvor jeg følte meg mye bedre at jeg gikk på soppkur... Men det kan være tilfeldigheter at dette sammenfaller i tid. Opplever at det er viktig å ikke låse tankeprosessen her. Jeg har startet i dag med et skjema. Problemet er å huske å fylle det ut hver dag.... Så får vi se om det kommer noe ut av dette skjemaet! Jeg har hatt noen runder med et veldig arbeidspress, og mye stress bak meg siste halve året. Jeg kjenner at jeg tåler stress mye dårligere enn jeg gjorde før. Det kan være noe der. Og det kan hende at det ligger et annet sted. Det finnes rare viruser som angriper kropper forskjellige steder og gjør deg utmattet over lang tid, en annen autoimmun sykdom, krypteroler og slikt som Dennis var inne på, etc etc!

Kanskje må jeg også innfinne meg med at jeg må stå fast på en dose med hydrokortison 17-25 mg hver dag? Jeg vet ikke.

I natt har jeg sovet litt bedre, håper det fortsetter. Føler jeg svelger litt av en coctail hver kveld nå, 1000 mg GABA, 100 mg 5-HTP, 100 mg B6 og 3 mg melatonin, pluss litt te som inneholder urter som skal kunne være søvndyssende..

Skal til legen i mars, så får vi se om han har noen tanker rundt dette.